KPiQe-HF1Oq8AMv1Rrckf50stBA اصفهانيان:اشکالي ندارد که پرسپوليس از جهانبازي شکايت کرده است

اصفهانيان:اشکالي ندارد که پرسپوليس از جهانبازي شکايت کرده است

http://www.footballiran.ir/Content/1392/07/07/image/2-1-2013929131015.jpg
 
فريدون اصفهانيان درباره عملکرد داوران در هفته شانزدهم ليگ برتر فوتبال اظهار کرد: در اين هفته اشتباه‌هايي داشتيم اما در مجموع عملکرد داوران را مثبت ارزيابي مي‌کنم. البته نبايد تصور کنيم که نظر کارشناساني که به تلويزيون مي‌آيند هميشه صحيح است چون زاويه دوربين و ديد کارشناسي تلويزيون با آنچه داور مي‌بيند، متفاوت است.

به گزارش ايسنا ، وي ادامه داد: کميته داوران در صحنه‌هايي که در تصوير تلويزيوني يا فيلم بازي روشن و واضح نيستند، طرح داور را مي‌گيرد. البته اشکالي ندارد که پرسپوليس از جهانبازي شکايت کرده است. ما به اين شکايت رسيدگي مي‌کنيم.

اصفهانيان همچنين گفت: پرونده قهرماني کاملا بررسي شده و تحقيق‌هاي لازم انجام شده است. اين پرونده اکنون در اختيار کميته انضباطي است تا راي لازم براي آن صادر شود.

رييس کميته داوران فدراسيون فوتبال در پايان گفت: از صداوسيما تشکر مي‌کنم که عملکرد داوران ليگ برتر و ليگ يک را آناليز مي‌کند ولي از آنها مي‌خواهم که امکانات خود را بيشتر کنند تا براي بررسي صحنه‌هاي داوري بشود از چند زاويه به صحنه‌ها نگاه کرد و تصميم درستي گرفت. تصميم‌گيري درباره يک اتفاق داوري آن هم از يک زاويه تصوير، چندان منطقي نيست.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها: فریدون اصفهانیان, اشکالی ندارد که پرسپولیس از جهانبازی شکایت کرده, کمیته ی داوران, دپارتمان داوری, نظر کارشناسان تلویزیونی مهم نیست, ,

.:: آخرین مطالب ::.

» <-PostTitle-> ( <-PostDate-> )